Κυριακή 19 Δεκεμβρίου 2010

LOGOrama

Τον Φεβρουάριο του 2010, αυτή η 17λεπτη ταινία γαλλικο-αμερικανικής παραγωγής απέσπασε Oscar στην κατηγορία "Short (Animated) Film".
Η ταινία προβάλλει με ευφάνταστο κι έξυπνο τρόπο έναν κόσμο ο οποίος είναι καμωμένος αποκλειστικά από εμπορικά σύμβολα και brand names, επιχειρώντας να κάνει ένα αιχμηρό σχόλιο στην υπερκαταναλωτική και κατακλυσμένη από ένα αναρίθμητο πλήθος επιχειρήσεων, Αμερικανική (και όχι μόνο) κοινωνία.

Logorama

Δεν υπάρχουν σχόλια: