Τετάρτη 27 Ιουλίου 2011

It's Anisixos, bitch! That's right. A-N-I-S-I-X-O-S!

Ο απόλυτος Έλληνας blogger  εν ζωή, Anisixos Blogakis, ο οποίος δεν  έχει μόνο  τ' όνομα, αλλά έχει και τη χάρη, μας κάνει τη χάρη και μας παραχωρεί μια αποκλειστική HOT συνέντευξη, τούτο εδώ το καλοκαίρι του 2011, η οποία ανεβάζει ακόμα περισσότερο τις ήδη ανεβασμένες θερμοκρασίες.

Me:  Καλησπέρα, Ανήσυχε. Ελπίζω να μην ενοχλώ. Είσαι έτοιμος για τη συνέντευξη στην οποία σκοπεύω να σε υποβάλλω ευθύς αμέσως?
Anisixos:  etsi nomizo
Me:  Πριν ξεκινήσουμε, θα μπορούσες σε παρακαλώ, να αλλάξεις τη γραμματοσειρά σου στα ελληνικά, ώστε να διευκολύνουμε το αναγνωστικό κοινό?
Anisixos: μαλιστα
Me:  σε ευχαριστώ 
 (σορρυ για την καθυστερηση)
Λοιπον, ας ξεκινήσουμε... Είναι προφανές πως το "Ανήσυχος" δεν είναι το βαφτιστικό σου όνομα, αλλά ένα όνομα το οποίο επέλεξες σαν ψευδώνυμο για να ονοματίσεις το blog σου. Τι σημαίνει για εσένα η έννοια "ανήσυχος" και πώς κατέληξες σε αυτό το ψευδώνυμο?
Anisixos: ωχ δυσκολα με ρωτας  κ για να μαι ειλικρινης, ειμαι καπως κουρασμενος.
Me: se parakalo.. giati snobareis tis erwtiseis mou?
Anisixosδεν τις σνομπαρω
Me:  tin thewreis anoiti erwtisi?
Anisixos:  οχι, δυσκολη τη θεωρω.
Me:  ma ithela na se rwtiso afto gia a' erwtisi, gia logous omalotitas.. dld prwta na kanw tis sistaseis, gia atoma pou mporei na min se gnwrizoun kai meta na proxwriso se alles erwtiseis
Anisixosκαλα
Me:  afti einai i eisagwgiki erwtisi me liga logia
Anisixos: Aλλα θα απανταω καπως συντομα, αν δε σε πειραζει.
Me: An thes na sou tin kanw avrio gia na tis metaferw prwta tis erwtiseis
apo to tetradio mou  sto pc. Kai meta  na sou tis kanw kai copy-paste aftomata, na teleiwsoume kai pio grigora, gt twra einai grammenes se xarti.
Anisixos: Oχι τωρα… H μαλλον καλυτερα τωρα.  Εξαλλου δεν εχω τι αλλο να κανω.
Λοιπον, ειναι προφανες πως δε με βαφτισαν ανησυχο.
Me:  Σαφεστατα....
Anisixos:  Το μπλογκ το ξεκινησα στα 19 μου, περιοδος κατα την οποια ειχα πολλα στο κεφαλι μου, πολλους προβληματισμους και ανησυχιες και ετσι ονομασα το μπλογκ preoccupations που σημαινει ανησυχιες και ετσι το ψευδωνυμο μου προεκυψε ανησυχος
Me: Αν δεν κάνω λάθος, λοιπόν, είσαι μέλος της μπλογκόσφαιρας εδώ και 5 χρόνια., σωστά?
Anisixos:  Ναι σωστα, αλλα σε μια φαση εσβησα το μπλογκ και το ανοιξα ξανα πριν ενα χρονο.
Me:  Κάποιος που θα επισκεφτεί το blog σου εύκολα διαπιστώνει πως είσαι ένας πολύ τακτικός blogger, με σχεδόν καθημερινές αναρτήσεις... Η θεματολογία των εκάστοτε αναρτήσεών σου από τι καθορίζεται τις περισσότερες φορές? Από πράγματα που τρεχόντως σε απασχολούν και ...ανησυχούν, ή υπάρχουν και φορές που προσεγγίζεις θέματα τα οποία υποψιάζεσαι ενδιαφέρουν κι αφορούν άμεσα ή έμμεσα και το αναγνωστικό κοινό? Με άλλα λόγια, κάνεις συχνά, τον συμβιβασμό να δώσεις στο κοινό σου αυτό που 'θέλει', θυσιάζοντας παράλληλα τα άκρως προσωπικά ζητήματα τα οποία ίσως να μην γνωρίσουν ιδιαίτερη απήχηση?
Anisixos:  Οχι ευτυχως στο blogging δεν υφισταται αυτο που λες. Γραφω ελευθερα χωρις να με πολυνοιαζει η απηχηση που θα εχει. Μου αρεσει να γραφω γι' αυτα που με απασχολουν, για οσα σκεφτομαι και να τα μοιραζομαι με αλλους. Και μου αρεσει να ξερω οτι αυτο που θα γραψω θα μεινει εκει και θα μπορω να το διαβασω και μετα απο πολυ καιρο.
Me: Έχω την υποψία πως υφίσταται αυτό που λέω στο blogging. Yφίσταται στην περίπτωση που προσίθεται στο εκάστοτε blog διαφημίσεις της Google, οι οποίες προφανώς αποφέρουν κέρδος όχι μόνο στη Google, αλλά και στον ιδιοκτήτη του blog.. Κέρδος το οποίο αυξάνεται αναλογικά με τονβαθμό επισκεψιμότητας του συγκεκριμένου blog... 
Anisixos:  Ναι αλλα εγω δεν ανηκω σε αυτη την κατηγορια. Δεν εχω διαφημισεις.
Me: Χαίρομαι, όμως, που ακούω ότι εσύ είσαι αυθεντικός και ότι παρά την μεγάλη αναγνωσιμότητα και αναγνώριση που απολαμβάνει το blog σου, δεν επιδίωξες να το εμπορευματοποιήσεις...
Anisixos:  Χρειαζονται τουλαχιστον αλλα τρια χρονια για να πω οτι εχω μεγαλη αναγνωσιμοτητα.
Me: Πολύ καλά... Ο χρόνος έχει δείξει πως εκτός από φανατικούς οπαδούς, προέκυψαν και κάποιοι εχθρικοί αναγνώστες της σελίδας σου... Πώς αντιμετωπίζεις τέτοια άτομα, συνήθως? Είσαι γενικά ανοικτός στην κριτική ακόμα κι αν αυτή είναι καλοπροαίρετη? Μπορείς να διακρίνεις την καλοπροαίρετη από την κακοπροαίρετη κριτική?
Anisixos: Η αληθεια ειναι οτι με ενοχλουν μερικα σχολια και τα σβηνω. Μερικα ειναι προσβλητικα και ανουσια. Αν καποιος πει οτι το κειμενο που εγραψα ειναι μετριο και μου κανει παρατηρησεις πανω σε αυτο θα το δεχτω και δε θα το σβησω αλλα αν απαξιωνει τα ενδιαφεροντα μου και εμενα τον ιδιο, αυτο με ενοχλει.
Me:  Θες να πεις, ότι τα σχόλια που δέχεσαι κατά καιρούς, λογοκρίνονται από εσένα τον ίδιο, προτού βγουν στο φως της δημοσιότητας?
Anisixos:  Δεν εχω φιλτρο, αν και εβαλα μια φορα. Αν καποιο σχολιο με ενοχλει το σβηνω. 
Me: Πολύ καλά... Ποιά είναι η γνώμη σου για την ελληνική μπλογκόσφαιρα? Έχεις εντοπίσει στο διαδίκτυο ελληνικά blogs τα οποία αξίζουν την προσοχή μας? Και αν ναι, πιστεύεις, ότι η γενικευμένη εξάπλωση των blogs απειλεί τα έντυπα δημοσιεύματα πάσης φύσης? 
Anisixos: Με αρεσουν πολυ τα μπλογκ και παλιοτερα διαβαζα συνεχεια. Τωρα τελευταια δε διαβαζω πολυ, απλα επειδη βαριεμαι λιγο. Εχω εντοπισει πολλα αξιολογα και ενδιαφεροντα μπλογκ. Αυτα που δε μου αρεσουν ειναι τα ενημερωτικα γιατι ειναι ψυχρα και δε σταματανε να ανεβαζουν ειδησεις ολη την ωρα και ειναι ολα τα ιδια. Μου αρεσουν τα προσωπικα μπλογκ. Οσο για το αν απειλουν τον εντυπο Τυπο τα μπλογκ, δεν ξερω. Προς το παρον  βλεπω  να συνυπαρχουν.  
Me: Προς το παρόν... Πολύ σωστά το έθεσες. 
Me:  Πολύ καλά... Αν μου επιτρέπεις, θα ήθελα να επιστρέψω στη θεματολογία του blog σου, το οποίο προφανώς έχει έναν προσωπικό χαρακτήρα, παρά ειδησεογραφικό και ενημερωτικό. Σε φοβίσει σε κάποιο βαθμό το γεγονός ότι οποιοσδήποτε μπορεί να διαβάσει ανά πάσα στιγμή προσωπικά σου θέματα, ή δεν σε απασχολεί καν, αφού εφυσηχάζεσαι πίσω από την ανωνυμία που εμπεριέχεται σε αυτή τη μορφή έκφρασης? 
Anisixos: Χμμμ οχι δε με νοιαζει. Τα γραφω επειδη θελω να τα διαβασουν κι αλλοι. Απλα δε θα ηθελα να τα δουν καποιοι απο την οικογενεια μου, απο τη σχολη, θα ενιωθα αμηχανα.
MeΠολύ λογικό. Υπάρχουν κάποιες προσδοκίες τις οποίες κτίζεις μέσα στο κεφάλι σου την ώρα που γράφεις και δημοσιεύεις ένα ποστ? Έχεις πιάσει ποτέ τον ευατό σου να ελπίζει ότι με αυτό το μέσο, μπορεί να βρεθεί κάποιος που σου μοιάζει και μοιράζεται μαζί σου κοινές ανησυχίες? Με άλλα λόγια, μπορεί , κατά τη γνώμη σου κάποιος blogger που διατηρεί ένα προσωπικού ύφους blog, να βρει φίλους ή και σύντροφο από αυτή του την δραστηριότητα?
Anisixos: Ναι γιατι οχι; Αρκει να ειναι ενεργο μελος της μπλογκοσφαιρας. Να διαβαζει αλλα μπλογκ, να αφηνει σχολια. Να δικτυωθει δηλαδη. Αλλιως δυσκολα θα σε βρουν αν δεν ανοιχτεις.
Me: Ανήσυχε, εν όψει του ιστορικού μακελειού που συνέβη στη Νορβηγία πριν λίγες ημέρες, θα ήθελα να μας εκφράσεις κάποιες προσωπικές σου σκέψεις και συναισθήματα. 
Anisixos:  Με επηρεασε βαθυτατα. Ηταν κατι πολυ θλιβερο αλλα και τρομακτικο. Με εβαλε σε σκεψεις που ομως δε μπορεσα να τις διατυπωσω στο μπλογκ μου.
Me:  Μπορει να χρειαζεσαι λιγο χρονο να επεξεραστεις μεσα σου αυτο το τραγικο συμβαν και μετα να κανεις μια αναφορα σε αυτο στο μπλογκ σου. Σεβαστο, λοιπον.
Τελειωνοντας, θα ηθελα να μας πεις εαν ειχες τη δυνατοτητα να αφιερωσεις καποιο τραγουδι στους αναγνωστες σου, ποιο θα ηταν αυτο. 
Anisixos:  Χμμμμ… δυσκολη ερωτηση!
Μe: παρε τον χρονο σου, δεν φευγω.
Anisixos: νομιζω βρηκα.
Me: ειμαστε ολοι μας ολο αυτια!
Anisixos: Αν επρεπε να γραψω ενα τραγουδι και να το αφιερωσω
στους αναγνωστες μου, θα ηταν το "μικρο τραγουδι" των de facto.
"Θα 'θελα τοσα να σας πω, μα ειναι το τραγουδι μου μικρο και δε μπορω."
Eλπιζω γι' αυτο το λογο να πω οσα εχω να πω μεσω των ποστ μου.
Me:  Αυτο ειναι πολυ γλυκο, ειμαι σιγουρη πως οι αναγνωστες σου θα το εκτιμουσαν δεοντως. Σ'ευχαριστουμε, Ανησυχε, για αυτη τη συνεντευξη. Ηταν τιμη μου.
Anisixos: Ναι, ήταν. 


More info on: anisixos.blogspot.com

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Πολυ hot και αστεια η εισαγωγη αλλα και το κλεισιμο της συνεντευξης.
Σε ευχαριστω μικρη μου. Οι ερωτησεις σου ηταν πολυ καλες και ευστοχες.